Add notices for your shoppers here

Dobro došli u Babycare Srbija

Naša priča počinje s ljubavlju prema bebama i željom da pružimo najbolje roditeljima i njihovim mališanima. Babycare Srbija je porodično preduzeće posvećeno podršci trudnicama, bebama i mamama tokom najvažnijih trenutaka njihovih života.

Uslovi korišćenja i prodaje

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014) privredno društvo BC Premium Business Group d.o.o Beograd, svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.babycare.rs

 

O B A V E Š T A V A

 

- da se prodaja robe putem internet sajta www.babycare.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti privrednog društva BC Premium Business Group d.o.o Beograd, Bože Jankovića 80, Beograd, Srbija,  mat.br. 21213578, PIB: 109628595,  Tel.: 069/398 24 58, www.babycare.rs , adresa za izjavljivanje reklamacije je: bcpremiumgroup@protonmail.com

- da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.babycare.rs;

- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.babycare.rs smatra prodajom na daljinu;

- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.babycare.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Deklaraciji; 

- da se saobraznost robe ugovoru ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom Deklaracijom;

- da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal, vidite više niže u sekciji Cena robe;

- da se usluga isporuke robe naplaćuje u zavisnosti od težine pošiljke, i da je cena isporuke transparentno napisana pre zaključivanja porudžbine

- kupljenu robu isporučujemo u roku od 3 radna dana putem kurirske službe Daily Express ili Post Ekspres  na način koji je opisan niže u sekciji Uslovi isporuke;

 

- da se mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.babycare.rs

- da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.babycare.rs može platiti platnim karticama, pouzećem gotovinski u trenutku isporuke.Svaki tip plaćanja je opisan niže u sekciji Načini plaćanja.

- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster ZAVRŠITE KUPOVINU preuzima obavezu plaćanja naručene robe;

- da u slučaju prijema robe potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti artikal u roku od 14 dana na način kako je to definisano niže u sekciji Zamena artikala.

- da u slučaju prijema robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana na način kako je to definisano niže u sekciji Pravo na odustajanje/Povraćaj robe.

- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete videti niže u sekciji Reklamacije.

 

CENA ROBE

Cena pojedinačnog artikla nalazi se pod pregledom artikala, na stranici artikla i u korpi. U cenu pojedinačnog artikla uračunat je PDV i uključeni su troškovi dostave.

Važi ona cena artikla koja je bila vidljiva u vreme kupovine.  Sve cene su trenutne i redovno ažurirane.

Dostupnost i cene proizvoda sajtu www.babycare.rs su podložni promenama zbog situacija rasprodatih zaliha, kao i štamparskih grešaka ili pogrešno istaknutih cena. U slučaju pogrešno istaknute cene, nastojaćemo da je ispravimo što je pre moguće.

USLOVI ISPORUKE

GDE SE ROBA ISPORUČUJE?

Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije i Inostranstva

ROK ISPORUKE

Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme "Završite kupovinu", na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od 3 radna dana.

Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naša služba podrške.

Rok isporuke porudžbina je 3 radna dana, dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju.

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke ili OSTAVI OBAVEŠTENJE O PRISPEĆU POŠILJKE ukoliko se radi o kurirskoj službi Post Ekspres.. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, porudžbina će se vratiti nama. Po prijemu porudžbine, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. 

CENA ISPORUKE

Cena isporuke se automatski obračunava u zavisnosti od težine pošiljke i jasno je iskazana u korpi pre NARUČIVANJA robe.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje pouzećem 

Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde porudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju. 

 

 

Plaćanje karticama

Svoju porudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Nakon što potvrdite porudžbinu, bićete preusmereni na Corvuspay sistem kartične naplate, na kome vršite unos podataka s platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na stranicu sa informacijom da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspelom plaćanju.

PLAĆANJE NA NAŠOJ WEB STRANICI JE SIGURNO!

Igračke Plus koristi napredni sistem za sigurno prihvatanje platnih kartica putem interneta, procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd i CorvusPay servis za Internet naplatu komanije Corvus Info d.o.o.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosleđuju se šifrirano od Vašeg web browsera do Banke Intesa. Naša prodavnica nikada ne dolazi u kontakt s celovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Takođe, podaci su nedostupni čak i zaposlenima CorvusPay sistema.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja sertifikovanog sistema prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahteve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje u skladu sa normom – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Izjava o konverziji

All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your
credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

ZAMENA ARTIKALA

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon 069/398 24 58 ili nam pošaljite email na adresu: bcpremiumgroup@protonmail.com sa Vašim broj porudžbine, šifrom artikla koji želite da zamenite i šifrom artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.

Nakon toga, vrši se fizička provera dostupnosti željenog artikala nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.

Nakon prijave za zamenu artikala, neophodno je robu adekvatno upakovati i poslati po kurirskoj službi , zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu pošto ste poslali zahtev za zamenu artikla. Onog momenta kada se prvobitna roba vrati na stanje, biće Vam poslat zamenski artikal.

Rok zamene

Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos poštarine za vraćanje pošiljke.

NAPOMENA:

Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi. 

PRAVO NA ODUSTAJANJE/POVRAĆAJ ROBE

Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.babycare.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti na strani Pravo na odustajanje/povraćaj robe kojoj možete pristupiti putem istoimenog linka u footeru sajta.

U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac/izjavu o odustanku. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca/izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca – direktni troškovi, snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, igrackeplus.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

REKLAMACIJE

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 069/398 24 58 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu bcpremiumgroup@protonmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. 

    Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/398 24 58, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu bcpremiumgroup@protonmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

    Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavestite na adresu bcpremiumgroup@protonmail.com ili pozivom na kontakt telefon 069/398 24 58.

    U slučaju vraćanja robe kupcu koji je predhodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Igračke Plus d.o.o. već trošak pada na teret kupca.

    NAPOMENA:
    Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
    POLITIKA PRIVATNOSTI
    Vaša porudžbina je potpuno sigurna!

    U kompaniji BC Premium Business Group d.o.o. cenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo.

    Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom BC Premium Business Group d.o.o

    Zaštita privatnosti podataka

    Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine.

    Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Prijava ili registracija na www.babycare.rs podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email, sms i Viber obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, sms i Viber lista koje se koriste za marketinške kampanje.

    Kompanija BC Premium Business Group d.o.o. će Vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi Vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. BC Premium Business Group d.o.o neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u kompaniji BC Premium Business Group d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.

    Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti Vaše privatne informacije.
    Nećemo predati Vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

    Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.